Ankje Wildeboer

Heel tevreden met het eindresultaat.

Makkelijk te maken, snel verzonden

Jeanet Hoekstra

Beloven snelle levering, niet dus heb speciaal hiervoor gekozen een simpel fotoboekje, niks niet volgende dag of binnen 2 dagen in huis bijna een week later!
Een keer maar nooit meer,als je...
Een keer maar nooit meer,als je iets niet kunt nakomen moet je het het vermelden onder voorbehoud van wat dan ook!
Dit nooit meer erg teleurgesteld omdat ik nu met lege handen aan moet komen!

Niet ,zelfs de klantenservice nog gebeld zeiden dat ze het maandag op de post hadden gedaan, dan zou het normaliter dinsdag of woensdag geleverd kunnen worden! En niet later

Goedemorgen mevrouw Hoekstra/Beste Jeanet,
Goedemorgen mevrouw Hoekstra/Beste Jeanet,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen omje ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de levering van de bestelling vertraging heeft opgelopen en dat dit tot zoveel teleurstelling heeft geleid. Dit is zeker niet de service die we willen bieden, en we begrijpen hoe vervelend het is om niet op tijd het gewenste product te ontvangen.
We willen dit graag rechtzetten en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. We zullen je een e-mail sturen om dit verder met je te bespreken en op kunnen lossen.
Gr. Team Fotofabriek

X

Kwaliteit matig

Goedemorgen mevrouw Smeekes,
Goedemorgen mevrouw Smeekes,
Bedankt voor je review. Je geeft aan dat de kwaliteit matig is, en we zijn erg benieuwd naar jouw bevindingen. Daarom sturen we je een e-mail om samen te kijken naar een passende oplossing.
Gr. Team Fotofabriek

Thijs Broek

Goede service en software

Werkt gemakkelijk. Goede kwaliteit.

Beste Thijs,
Bedankt voor je mooie review! :)

Wilbert van Geel

Vlot en prima!

Vlot

Esther

Waardeloos

Goedemiddag mevrouw Boonstra/Beste Esther,
Goedemiddag mevrouw Boonstra/Beste Esther,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We vinden het vervelend om te horen dat je ervaring met onze service niet naar wens is geweest. We sturen je een e-mail om verder in gesprek te gaan en te kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Team Fotofabriek

Steven Boldewijn

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de foto mooi optijd geleverd

Kwaliteit goed

José van der Ven

mooi papier

Theo de Man

Heel goed

Goede service, mooie producten

anneke reen

Prima kwaliteit

mooie foto,s en snel geleverd